Istotnym elementem w pracy z klientem jest skuteczny przepływu informacji. Jeśli umawiasz się z klientem na spotkanie czy rozmowę kwalifikacyjną, zadbaj o to, by dostał od Ciebie wskazówki dotyczące terminu, miejsca i tematu spotkania. Dobrym sposobem jest krótki email lub sms, do którego Twój odbiorca zawsze będzie mógł zajrzeć i przypomnieć sobie o szczegółach.
Sugester umożliwia Ci wysyłanie automatycznych powiadomień email lub sms, które przypomną Twojemu klientowi o spotkaniu, co ograniczy do minimum liczbę odwołanych wizyt.
Poniższy skrypt aktywuje wysyłkę maila/smsa do klienta z przypomnieniem o umówionym spotkaniu/rozmowie kiedy zajdą warunki: klient ma konkretny status (w naszym przykładzie client.status_id to 48634), klient był edytowany, a przed edycją miał status inny niż 48634
Zanim ustawisz makro:
sprawdź jakie ID ma status, którego chcesz użyć (podpowiadamy jak to zrobić tutaj)
stwórz szablon maila, który będzie wysyłany automatycznie kiedy zajdzie warunek, w naszym przykładzie nazwa szablonu to: "Termin rozmowy kwalifikacyjnej" (sprawdź jak dodać szablon i zajrzyj do artykułu Szablony e-mail)
Następnie wejdź w Ustawienia>Ustawienia konta>Automatyzacja>Makra i Filtry>Dodaj filtr
Uzupełnij nazwę, w polu Rodzaj wybierz Akcja zmiany w klientach
W polu Skrypt Warunków wpisz:
var id = 48634;
client.status_id == id && client.status_id_was != client.status_id && client.id_was != null
W polu Skrypt Akcji wpisz:
var sms = "Witaj. Na twój adres email" + client.email + " zostanie wysłany termin I etapu rozmowy kwalifikacyjnej...";
var template_name = 'Termin rozmowy kwalifikacyjnej';
var date = client.datetime1;
var time = date.substr(11, 5);
date = date.substr(0, 10);
Dodaj komentarz