Aktualizacje i poprawki: rozszerzenie ustawień dla podglądu maila, poprawki przy stopowaniu timera i osobnej numeracji emaili i zadań
Utworzono:
2022-04-01
Ostatnia aktualizacja:
2023-02-02
Liczba odwiedzin posta: 882
W ostatnim tygodniu pojawiła się jedna aktualizacje do funkcji i dwie poprawki.
1. Rozszerzenie ustawień dla opcji podglądu maila
W lutym tego roku dodaliśmy możliwość wyłączenia opcji podglądu maili i zadań w inboxie. Teraz rozszerzyliśmy funkcję o kolejny checkbox. Tym razem w Konfiguracji Helpdesku można określić czy podgląd maila odczytuje wiadomość czy nie. Domyślnie dla każdego konta, podgląd maila przez osobę odpowiedzialną w inboxie powoduje, że taki mail zostaje oznaczony przez system jako przeczytany. Wystarczy jednak wejść w
Ustawienia -> Konfiguracja Helpdesku i zaznaczyć checkbox
"Wyłącz odczytywanie maila po podglądzie przez osobę odpowiedzialną", by system każdego maila, którego "podejrzymy" traktował nadal jako mail nieprzeczytany. Dopiero kliknięcie w dany mail i wejście w jego treść powoduje odczytanie wiadomości.
Więcej na temat podglądu maili i zadań w artykule
Ustawienie dla opcji podglądu maili bez wchodzenia w wiadomość.
2. Poprawki przy stopowaniu timera dla różnych ustawień rejestracji czasu pracy
Poprawka dotyczy zatrzymania timera przy rejestracji czasu pracy. W
Konfiguracji Projektów można zaznaczyć, by podczas
rejestracji czasu pracy, obowiązkowe było uzupełnianie zadania, klienta lub projektu dla wprowadzanego czasu. Do tej pory, jeśli ustawiona była jedna z powyższych opcji, a warunek podczas zapisywania czasu nie był spełniony, system po prostu nie pozwalał zastopować timera, bez informowania użytkownika o powodzie takiego zachowania.
Od teraz, za każdym razem jeśli użytkownik nie uzupełni pola wymaganego w ustawieniach, system wyświetli odpowiedni komunikat. Poniżej przykład komunikatu dla nieuzupełnionego pola
"Klient". Analogiczne komunikaty będą się pojawiały dla zadania i projektu.
Więcej na temat konfiguracji przy rejestracji czasu w artykule
Konfiguracja rejestracji czasu pracy.
3. Poprawa oddzielnej numeracji dla emaili i zadań
Poprawki dotyczyły opcji numeracji emaili i zadań w Konfiguracji Helpdesku, a dokładniej ustawień dla "Osobnej numeracji emaili i zadań". Od teraz, ustawiając osobną numerację, każdy mail przychodzący i każde zadanie będą numerowane osobno. Format numeracji jest jeden niezależnie od zaznaczonej opcji w polu "Współdzielenie numeracji".

Dodaj komentarz