Aktualizacja funkcji rejestracji czasu pracy
Utworzono:
2022-02-22
Ostatnia aktualizacja:
2023-02-02
Liczba odwiedzin posta: 968
Dzięki rejestracji czasu pracy możemy monitorować czas jaki został poświęcony na wykonanie konkretnego zadania, łatwiej też potem przy kolejnych, podobnych, zadaniach planować pracę i szacować czas potrzebny do ich realizacji.
Rejestracja czasu pracy jest często wykorzystywana przy rozwiązywaniu błędów, prowadzeniu projektów czy zleceń dla klienta.
I w związku z tym ostatnim wprowadziliśmy aktualizację, która usprawni proces monitorowania czasu przepracowanego dla danego klienta.
Do tej pory funkcja działała tak, że klikając "start" i "stop" czas wykonywania zadania się zapisywał, ale w
timesheecie nie "podpinał się" pod klienta mimo że w zadaniu pole
Klient było uzupełnione. Informacja dodawała się jedynie, jeśli pracownik podczas rejestracji czasu, po kliknięciu
Stop kliknął dodatkowo przycisk
Zapisz.
Natomiast od teraz kliknięcie przez użytkownika przycisku
Stop spowoduje od razu zapisanie informacji o kliencie w timesheecie, bez konieczności dodatkowo kliknięcia
Zapisz.
Dodaj komentarz